Frågor och Svar

Leverans:

Hur lång leveranstid har min order?

Leveranstiden varierar beroende på destination och valt fraktsätt. Du kan få mer information om leveranstiden vid kassan.

Kan jag välja expressleverans?

Ja, vi erbjuder expressleverans som ett alternativ vid kassan för snabbare leverans.

Kan jag spåra mitt paket?

Ja, du kommer att få en spårningslänk via e-post så att du kan följa ditt paket under dess resa till dig.

Hur vet jag när mitt paket har skickats från lagret?

Du kommer att få en e-postbekräftelse när din beställning har skickats från vårt lager.

Vilka fraktalternativ finns det att välja på?

Vi erbjuder flera fraktalternativ, inklusive standardfrakt och expressleverans. Du kan välja det som passar dig bäst vid kassan.

Mitt paket har råkat ut för en transportskada, vad gör jag?

Vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att lösa problemet och ordna en ersättning eller återbetalning.

Kostar frakten för min order något?

Ja, fraktkostnaden beror på valt fraktsätt och destination och tillkommer på priset vid kassan.

Vilka länder levererar LorenzMakeupForua till?

Vi levererar till flera länder runt om i världen. Vid kassan kan du se om vi levererar till din destination.

Det står att min order har levererats men jag har inte mottagit den

Om din order enligt spårningsinformationen har levererats men du inte har mottagit den, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att lösa problemet.

Min order:

Jag har inte mottagit min orderbekräftelse, hur kan jag se denna?

Kontrollera din skräppostmapp. Om du fortfarande inte har mottagit den, kontakta vår kundtjänst.

Kan jag byta adress eller andra uppgifter på min order?

Ja, så länge din order inte har skickats från vårt lager kan du kontakta oss för att göra ändringar.

Jag har mottagit en felaktig produkt, vad gör jag?

Vänligen kontakta vår kundtjänst och vi kommer att hjälpa dig att ordna en ersättning eller återbetalning.

Min order har inte levererats än, hur gör jag med min faktura?

Om din order inte har levererats än behöver du inte betala fakturan. Om du redan har betalat och din order inte har levererats, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Kan jag göra ändringar till min order när ordern är lagd?

Ja, så länge din order inte har skickats från vårt lager kan du kontakta oss för att göra ändringar.

Beställningen gick inte igenom på hemsidan? Vad ska jag göra?

Kontrollera att du har angett rätt betalningsinformation och försök igen. Om problemet kvarstår, kontakta vår kundtjänst för hjälp.

Retur & Reklamationer:

Jag vill returnera en vara, hur gör jag?

Vänligen se vår returpolicy på vår webbplats för instruktioner om hur du returnerar en vara.

Hur länge har jag rätt att returnera?

Du har vanligtvis rätt att returnera en vara inom en viss tidsram från mottagandet. Se vår returpolicy för specifika detaljer.

Kostar det att returnera en vara?

Vanligtvis ansvarar kunden för returfraktkostnader om inte annat anges i vår returpolicy.

Jag har skickat min retur, när blir jag återbetalad?

Återbetalningen behandlas vanligtvis inom ett antal arbetsdagar efter att vi har mottagit och godkänt din retur.

Jag har mottagit en produkt som inte är korrekt, hur reklamerar jag?

Kontakta vår kundtjänst och beskriv problemet så hjälper vi dig att ordna en ersättning eller återbetalning.

Mitt paket har råkat ut för en transportskada, vad gör jag?

Vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att lösa problemet och ordna en ersättning eller återbetalning.

Kan jag byta produkter?

Ja, vänligen se vår returpolicy för instruktioner om hur du byter produkter.

Hur gör jag en reklamation?

Kontakta vår kundtjänst och beskriv problemet så hjälper vi dig att ordna en reklamation.

Behöver jag returnera en skadad vara?

Ja, vi kan behöva att du returnerar den skadade varan för att kunna behandla din reklamation. Kontakta vår kundtjänst för instruktioner.

Jag har inte mottagit en retursedel. Vad gör jag?

Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att ordna en retursedel om det behövs.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Om du inte hämtar ut ditt paket kommer det vanligtvis att returneras till oss. Kontakta vår kundtjänst för vidare hjälp.

Betalning & Återbetalning:

Hur ser jag vilket betalsätt jag har valt?

Betalsättet visas vanligtvis på din orderbekräftelse eller i ditt konto på vår webbplats.

Jag har valt fel betalmetod, kan jag ändra?

Ja, så länge din order inte har skickats från vårt lager kan du kontakta oss.